V Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano je ena od naših osnovnih vrednot zaupanje. Zato si še posebej prizadevamo za zaupanje v naše storitve, pa naj bodo to rezultati preskušanj, ocene, mnenja ali spoštovanje dogovorov. Zaupanje gradimo na usposobljenosti, ki jo izkazujemo z akreditiranimi metodami, certificiranimi sistemi vodenja kakovosti, pridobljenimi pooblastili in dovoljenji.
S certificiranim sistemom vodenja kakovosti po ISO 9001:2015 nenehno izboljšujemo kakovost svojih dejavnosti, storitev in načina poslovanja zavoda kot celote.
Z akreditiranimi dejavnostmi po SIST EN ISO/IEC 17020:2012 in SIST EN ISO/IEC 17025:2017 odjemalcem zagotavljamo mednarodno potrjeno neodvisno in nepristransko strokovno usposobljenost, nudimo zaupanje v rezultate preskušanja in kontrole ter zagotavljamo mednarodno priznavanje izdanih poročil.
Na naših centrih, glede na dejavnost, upoštevamo tudi naslednje zahteve:
Zaupanje v naše storitve pa preverjamo tudi s sodelovanjem v mednarodnih medlaboratorijskih primerjalnih shemah.
Zanesljivi rezultati neodvisnih strokovnjakov
Storitve izvajamo v skladu z najnovejšimi spoznanji v različnih strokah.
Naloge v vseh svojih dejavnostih in oblikovanje strokovnih mnenj izvajamo neodvisno.
Vsak zaposleni je odgovoren za izvajanje svojih nalog v dogovorjenem času.
Točnost, natančnost, pravilnost in pravočasnost so temelj zanesljivosti in s tem zaupanja naših uporabnikov storitev.