Naziv: Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano Angleški naziv: National Laboratory of Health, Environment and Food Skrajšana firma: NLZOH Datum vpisa subjekta v sodni register: 13. 11. 2013 Matična številka: 6489087000 Davčna številka: 19651295 Transakcijski račun: SI56 01100-6000043285 Sedež: Maribor Naslov: Prvomajska ulica 1, 2000 Maribor Pravnoorganizacijska oblika: Javni zavod
Ustanovitelji
Naziv: Republika Slovenija Naslov: Gregorčičeva ulica 20, 1000 Ljubljana Vrsta odgovornosti za obveznosti družbe: polno odgovarja Datum vstopa: 25. 7. 2013
Člani sveta zavoda
mag. Simona Potočnik, predstavnica ustanovitelja, predsednica sveta zavoda
dr. Mojca Durjava, predstavnica delavcev NLZOH, podpredsednica sveta zavoda
prof. dr. Ivan Eržen, predstavnik ustanovitelja
Metka Petek Uhan, predstavnica ustanovitelja
doc. dr. Bruno Nikolić, predstavnik ustanovitelja
mag. Alenka Sintič, predstavnica Zavoda za zdravstveno zavarovanje
Kratek opis delovnega področja zavoda:
Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano je osrednji, največji slovenski javnozdravstveni laboratorij, ki se ukvarja s higiensko in zdravstveno ekološko dejavnostjo, s problematiko varovanja okolja, z mikrobiološko strokovno zdravstveno in raziskovalno dejavnostjo ter s kemijskimi analizami različnih vrst vzorcev. V laboratoriju se opravljajo storitve za potrebe države, predvsem za potrebe spremljanja ter uradnih in inšpekcijskih nadzorov iz pristojnosti predvsem Ministrstva za zdravje in Ministrstva za kmetijstvo in okolje, proste kapacitete pa se ponujajo naročnikom na prostem trgu. V sodelovanju z drugimi ustanovami v Sloveniji in tujini NLZOH sodeluje v nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih, aplikativnih in svetovalnih projektih. NLZOH ima 785 zaposlenih. NLZOH vodi direktor in strokovni direktor, upravlja pa Svet zavoda. Strokovno dejavnost NLZOH načrtuje, obravnava in usmerja Strokovni svet NLZOH.
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot:
Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano je organiziran v 6 centrih in skupnih strokovnih službah, s sedežem v Mariboru.
Deluje na 12 lokacijah po Sloveniji in sicer v Brežicah, Celju, Hrastniku, Ljubljani, Kopru, Kranju, Mariboru, Murski Soboti, Novi Gorici, Novem mestu, na Ravnah na Koroškem in v Slovenski Bistrici.
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot je dostopen na naslovu: https://www.nlzoh.si/kontakti-in-lokacije/.
Opozorilo: pri dostopu do predpisov na navedenem spletnem mestu gre za neuradna prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni delovni pripomoček in glede katerih organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
Seznam postopkov:
NLZOH odloča o dostopu do informacij javnega značaja, sicer pa ne vodi upravnih, zakonodajnih in drugih postopkov.
Seznam evidenc:
NLZOH ni pooblaščen za vodenje javnih evidenc
Seznam zbirk:
1. Evidenca o zaposlenih javnih uslužbencih
2. Evidenca o stroških dela
3. Evidenca o izrabi delovnega časa
4. Evidenca o oblikah razreševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu
5. Evidenca o izobraževanju in strokovnem usposabljanju javnih uslužbencev
6. Evidenca kandidatov, prijavljenih na objavljeno prosto delovno mesto
7. Evidenca vstopov in izstopov iz prostorov
8. Evidenca videonadzora dostopa v službene prostore
9. Evidenca vstopnih šifer za vklop in izklop alarma
10. Evidenca podatkov o opravljenem usposabljanju za varno delo in preizkusih
usposobljenosti
11. Evidenca delavcev, za katere se izvaja zdravstveni nadzor
12. Evidenca podatkov o usposobljenosti delavcev za varstvo pred požarom in seznanitvi
s požarnim redom
13. Evidenca podatkov o preventivnih zdravstvenih pregledih javnih uslužbencev
14. Evidenca varovalne opreme
15. Evidenca podatkov o nezgodah pri delu s smrtnim izidom, nezgodah pri delu, zaradi
katere je javni uslužbenec nezmožen za delo več kot tri delovne dni, kolektivnih
nezgodah, nevarnih pojavih in ugotovljenih poklicnih boleznih
16. Evidenca uporabnikov informacijskega sistema Nacionalnega laboratorija za zdravje,
okolje in hrano
17. Evidenca imetnikov službenih registrirnih kartic
18. Evidenca fotografij zaposlenih
19. Evidenca videoposnetkov udeležencev usposabljanj
20. Evidenca o potnih nalogih
21. Evidenca koristnikov počitniških enot
22. Evidenca o podjemnih pogodbah
23. Evidenca o avtorskih pogodbah
24. Evidenca fizičnih oseb, na katerih imena so bili izdani računi
25. Evidenca podatkov o dijakih in študentih na obvezni praksi
26. Evidenca podatkov o dijakih in študentih, ki delajo preko študentskega servisa
27. Evidenca dolžnikov v izvršilnem postopku
28. Evidenca dolžnikov v stečajnem postopku
29. Evidenca izobraževanja s področja varnega dela z živili, s pitno vodo in HACCP
30. Evidenca otrok zaradi obdarovanja ob prehodu v novo koledarsko leto
31. Evidenca oseb za namen posredovanja podatkov analiz in napovedi pojavljanja
cvetnega prahu z merilne postaje Lendava
32. Evidenca prijav v kolektivno nezgodno zavarovanje
33. Evidenca pacientov, katerih vzorci so poslani v analizo centra za medicinsko
mikrobiologijo NLZOH
34. Evidenca članstva v sindikatu
35. Evidenca o članih sveta zavoda
36. Evidenca uporabnikov poslovnih kartic
37. Evidenca imetnikov kvalificiranih digitalnih potrdil
38. Evidenca imetnikov službenih mobilnih telefonov
39. Evidenca imetnikov službenih stacionarnih telefonov
40. Evidenca zasebnih telefonskih številk
41. Evidenca uporabnikov službenih motornih vozil
42. Evidenca imetnikov internetnih naslovov
43. Evidenca sistemskih logov3
44. Evidenca programskih logov
45. Evidenca brskalniških logov
46. Evidenca prometnih podatkov
47. Evidenca podpisov oz. paraf
48. Evidenca lastnoročnih podpisov oz. paraf v mDocs
49. Evidenca dokazil o verodostojnosti izobrazbe
50. Evidenca osebnih podatkov za potrdilo o prestajanju karantene
51. Evidenca posredovanj osebnih podatkov
Seznam vsebinskih sklopov:
Podatki o pomembnejših dogodkih, aktualnih novicah in novostih: na spletni strani: https://www.nlzoh.si/objave/ Informacije v zvezi z organizacijo in notranjim poslovanjem: na spletni strani https://www.nlzoh.si/o-nas/ Informacije o uradnih postopkih: na zahtevo.
Informacije o komunikaciji z drugimi organi: na zahtevo.
Informacije o materialnih virih in stvarnem premoženju: na zahtevo.
Razne oblike tiskanih informacij: na zahtevo.
Ostalo: na zahtevo.
Neposreden dostop:
Neposreden dostop do pomembnejših informacij javnega značaja NLZOH je omogočen preko uradnih spletnih strani: http://www.nlzoh.si. Za brskanje po naših spletnih straneh potrebujete spletni brskalnik.
Fizični dostop: Prvomajska ulica 1, 2000 Maribor (od ponedeljka do petka od 10. do 14. ure).
Dostop na podlagi posebne zahteve:
Neformalna zahteva: npr. ustno, preko telefona ali po elektronski poti. Če zahtevane informacije ne vsebujejo varovanih podatkov po ZDIJZ, NLZOH takšni vlogi ugodi in prosilcu omogoči dostop do informacij. Neformalna zahteva ne šteje za vlogo v upravnem postopku in v zvezi z njo prosilec nima možnosti pritožbe po ZDIJZ.
Formalna zahteva: zahteva podana ustno na zapisnik, pisna zahteva po pošti oziroma po elektronski pošti. Zahteva mora vsebovati: navedbo organa, ki se mu pošilja, osebno ime ali firmo prosilca (z navedbo morebitnega zastopnika ali pooblaščenca), naslov prosilca (oziroma naslov zastopnika oziroma pooblaščenca), opredelitev informacije, s katero se želi seznaniti, način, na katerega želi biti prosilec z informacijo seznanjen (npr. elektronski zapis, fotokopija). Zahtevo se lahko poda na uradni elektronski naslov info@nlzoh.si.
Dostop za ljudi s posebnimi potrebami:
Prilagojen dostop do informacij javnega značaja zagotavljamo ljudem s posebnimi potrebami. Prosilci se lahko zglasijo osebno na NLZOH, kjer jim, če ne bo šlo drugače, informacijo na njihovo zahtevo tudi preberemo oz. ustno obrazložimo.
Cenik za posredovanje informacij javnega značaja: Ostalo: vpogled v informacijo javnega značaja je brezplačen. Pri posredovanju zaračunamo materialne stroške, ki nastanejo pri posredovanju informacij javnega značaja (prepis, fotokopija, elektronski zapis).
Stroškovnik za storitve posredovanja informacij javnega značaja: Cene materialnih stroškov za posredovanja informacij javnega značaja (v ceno ni vključen DDV): ena stran fotokopije formata A4 0,06 EUR,
ena stran fotokopije formata A3 0,13 EUR,
ena stran fotokopije večjega formata 1,25 EUR,
ena stran barvne fotokopije formata A4 0,63 EUR,
ena stran barvne fotokopije formata A3 1,25 EUR,
elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 EUR,
elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 EUR,
elektronski zapis na eni disketi 1,25 EUR,
posnetek na eni videokaseti 4,17 EUR,
posnetek na eni avdio kaseti 2,09 EUR,
pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz elektronske v fizično obliko 0,13 EUR,
pretvorba ene barvne strani dokumenta formata A4 iz elektronske v fizično obliko 1,25 EUR,
pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 EUR,
pretvorba ene barvne strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,13 EUR,
poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.Vpogled v zahtevano informacijo javnega značaja je brezplačen, prav tako je brezplačno telefonsko posredovanje informacij, posredovanje informacij po elektronski pošti in posredovanje informacij s pomočjo telefaksa, ki skupaj ne presegajo petih strani. Prosilec za dostop do informacije javnega značaja je oproščen plačila materialnih stroškov, ki nastanejo pri posredovanju informacij javnega značaja (prepis, fotokopija, elektronski zapis itd.), če ti ne presegajo zneska 10 EUR (z vključenim DDV) razen, kadar organ zaračuna materialne stroške posredovanja informacij skupaj s ceno ponovne uporabe. V kolikor stroški posredovanja informacij presegajo 83,46 EUR (z vključenim DDV), se lahko zahteva vnaprejšnji polog. Po posredovanju informacij se obračunajo dejansko nastali stroški in prosilcu se izda račun. Če polog presega dejanske materialne stroške, organ prosilcu ob posredovanju informacije vrne presežni znesek. Organ lahko določi, da mora prosilec plačati stroške posredovanja informacij najkasneje v petnajstih dneh od prejema računa ali zahtevka za položitev pologa. Stroškovnik je sestavljen na podlagi Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 76/2005 in nasl.). Maribor, 23. 9. 2014
Stroškovnik materialnih stroškov za ponovno uporabo informacij javnega značaja:
Če mora NLZOH zaradi omogočitve ponovne uporabe za prosilca pripraviti oziroma mu posredovati podatke (delni dostop, kopiranje, pošiljanje in podobno) in pri tem nastanejo organu stroški, jih organ prosilcu zaračuna v skladu s Stroškovnikom za posredovanje in ponovno uporabo informacij javnega značaja. NLZOH lahko, poleg materialnih stroškov, za ponovno uporabo informacij v pridobitne namene zaračuna ceno, razen v primeru uporabe z namenom informiranja, zagotavljanja svobode izražanja, kulture in umetnosti in uporabe informacij s strani medijev (34a. člen ZDIJZ).
Najpogosteje zahtevane informacije: poročila o kakovosti pitne vode, poročila o preiskavah vzorcev.
Zakaj sodelovati z nami?
Zanesljivi rezultati neodvisnih strokovnjakov
Strokovnost
Storitve izvajamo v skladu z najnovejšimi spoznanji v različnih strokah.
Neodvisnost
Naloge v vseh svojih dejavnostih in oblikovanje strokovnih mnenj izvajamo neodvisno.
Odgovornost
Vsak zaposleni je odgovoren za izvajanje svojih nalog v dogovorjenem času.
Zanesljivost
Točnost, natančnost, pravilnost in pravočasnost so temelj zanesljivosti in s tem zaupanja naših uporabnikov storitev.
Vlada Republike Slovenije je na 19. redni seji, dne 25. 7. 2013, sprejela Sklep o ustanovitvi Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano (NLZOH). Skladno s sklepom Vlade so z dnevom pričetka delovanja NLZOH prenehali območni zavodi za zdravstveno varstvo.
KONTAKT
Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem