Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
objave
javne-objave
Lupa
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
objave
javne-objave

Razlogi za zavrnitev vzorcev

Nepravilna odvzem in transport vzorcev za mikrobiološke preiskave lahko pomembno vplivata na rezultat, zato vzorce, ki ne ustrezajo splošno uveljavljenim mikrobiološkim standardom, zavrnemo.

Razlogi za zavrnitev vzorcev:

  1. Vzorec ni primeren za zahtevano preiskavo (močno lipemičen/hemoliziran in neuporaben serum za serološke preiskave, vzorec je neustrezne kakovosti/količine).

  2. Identifikacija vzorca ni mogoča (na embalaži ni podatkov o pacientu/preiskavi/odvzemu, spremni list brez vzorca/vzorec brez spremnega lista, podatki na spremnem listu in vzorcu niso skladni).

  3. Vzorec poslan v neprimerni embalaži ali transportnem gojišču (prazna embalaža/ni vzorca, razlit vzorec/slabo zaprta embalaža/poškodovana embalaža, ni uporabljeno transportno gojišče/napačno uporabljeno/pretečeni rok uporabe transportnega gojišča ali posodice).

  4. Preklic naročila (ni več potrebe po odvzemu vzorca, vzorca ni mogoče odvzeti, vzorec in spremni list ponovno poslana v laboratorij z drugega oddelka, vzorec je odvzet dvakrat).

  5. Ne opravljamo naročene preiskave (vzorec za biokemične ali druge preiskave).

V primeru zavrnjenega vzorca, nepravilnosti ali pomanjkljivosti čim prej odpravimo ali pa vzorec ponovno pravilno odvzamemo in transportiramo na predpisani način.

Vsa pojasnila v zvezi z odvzemom in transportom vzorcev so dostopna v prilogah, prejmete jih tudi na posameznih lokacijah Oddelkov za medicinsko mikrobiologijo.

Zakaj sodelovati z nami?

Zanesljivi rezultati neodvisnih strokovnjakov

Strokovnost

Storitve izvajamo v skladu z najnovejšimi spoznanji v različnih strokah.

Neodvisnost

Naloge v vseh svojih dejavnostih in oblikovanje strokovnih mnenj izvajamo neodvisno.

Odgovornost

Vsak zaposleni je odgovoren za izvajanje svojih nalog v dogovorjenem času.

Zanesljivost

Točnost, natančnost, pravilnost in pravočasnost so temelj zanesljivosti in s tem zaupanja naših uporabnikov storitev.